Wij zijn van 3 t/m 18 augustus gesloten wegen vakantie
Kantoor (bezoek alleen op afspraak):
RAP elektrische fietsen
Siriusstraat 41
5015 BT TILBURG
info@traprap.nl
service@traprap.nl
———————————————————–
Aanvraag service, onderhoud en reparatie:
Voor onderhoud en reparatie neemt u contact op met het verkooppunt waar u de fiets heeft gekocht of met de servicemonteur die de fiets in onderhoud heeft. Evt. garantieclaims worden door hun met RAP besproken. Is de fiets door RAP zelf geleverd dan vult u voor service, reparatie en onderhoud het formulier in onder het kopje “service”. Uw verzoek wordt binnen 2 werkdagen door ons in behandeling genomen.
Algemene vragen:
Heeft u vragen over onze fietsen of vragen van meer algemene aard dan kunt u deze stellen via het formulier onder “algemeen”. Indien u persoonlijk te woord gestaan wilt worden kunt u hier uw telefoonnummer achterlaten. Wij nemen dan z.s.m. contact met u op.
(Dit formulier is niet bedoeld voor de aanvraag van service en onderhoud!)
Terugbelverzoek:
Wenst u door ons teruggebeld te worden stuur dan een email naar info@traprap.nl onder vermelding van uw naam en het onderwerp voor het terugbelverzoek. Wij nemen dan spoedig met u contact op.
IK HEB EEN AANVRAAG VOOR:
Veel gestelde vragen:
FAQ Direct antwoord op uw vraag
RAP Elektrische fietsen:
RAP Bank:
ABN AMRO bank: 43.63.56.384
IBAN: NL45ABNA0436356384
BIC (Swift): ABNANL2A
RAP BTW & KvK:
BTW nummer: NL1520.80.417.B02
Handelsregister KvK: 51436701